چکیده:
گروههای آموزشی از جهت مشروعیت بخشیدن به برنامههای آموزشی و نیز از جهت جلب مشارکت فرهنگیان ،ایجاد نشاط ،انگیزه و استفاده از راهکارها و پیشنهادات و نقطه نظرات جمعیت پویای معلمان در امر تعلیم وتربیت ،جایگاه حساس و قابل توجهی دارد .
یکی از فلسفههای تشکیل گروههای آموزشی خلق وایجاد انگیزه برای مشارکت فکری معلمین در نظام آموزشی و تربیتی میباشد ، با توجه به ضرورت مشارکت معلمان و مدیران مدارس در برنامه ریزیها ،تصمیم سازیها و تصمیم گیریها ،((گروههای آموزشی )) از یک سو به عنوان نهادی علمیآموزشی و از سوی دیگر بازویی توانا برای کارشناسان حوزههای ستادی و اجرایی تشکیل گردیده اند.
بازدید : 650
جمعه 8 اسفند 1398 زمان : 6:46