تعداد صفحات : 30 صفحه
فهرست مطالب
چکیده
مطالعات پژوهشگران نشان داده است که فرایند اجتماعی شدن یکی از ابعاد رشد انسان است و تأثیر بسزایی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزاندارد ، متأسفانه خانوادهها و اولیای مدارس برای شناخت عوامل مؤثر در اجتماعی شدن فرزندان اطلاعات کافی ندارند ،لذا در این طرح با هدف اینکه رابطه بین رشد اجتماعی و پیشرفت تحصیلیدختر 11- 8 تا چه میزان است به پژوهش در این مورد پرداخته است بدین منظور پس از انتخاب موضوع و ساختن فرضیهها با استفاده از منابع اینترنتی ،کتابها و پایان نامهها پیشینه نظری و پژوهشی را جمع آوری کرده و سپس روش مورد نظر برای انجام پژوهش معین شد . در این پژوهش از میان کلیه دانش آموزان دختر 11- 8 ساله 40 نفر از آنها بطور تصادفی (قرعه کشی ) انتخاب میشوند بعد از انتخاب دانش آموزان ابزار پژوهش که پرسشنامه رشد اجتماعی وایلند است به آنها داده میشود که بعد از گردآوری دادهها آمار توصیفی و استنباطی مشخص میگردد که بین رشد اجتماعی و پیشرفت تحصیلی رابطه معنا داری وجود دارد . آیا دانش آموزانی که به رشد اجتماعی بالا رسیده اند از لحاظ تحصیل نیز پیشرفت کرده اند و جز دانش آموزان موفق هستند؟
فصل اول: کلیات تحقیق
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
هدف پژوهش
فرضیه
متغیرهای پژوهش
تعاریف مفهومی
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مبانی نظری
روانشناسی رشد
پیشینه نظری
نظریات مربوط به یادگیری اجتماعی
یادگیری مشاهده ای
نظریات مربوط به رشد اجتماعی
رشد اجتماعی
پیشینه پژوهشی
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
ابزارهای اندازه گیری
شیوه اجرای پژوهش
روشهای آماری
فهرست منابع